Sunday, June 5, 2011

Lima Dan Seterusnya

Lima dan seterusnya..Sambung Kisah 4 aritu..Ada juga kisah 5 dan seterusnya..Aku tngh pk nk selit yg mana satu..Hahahaha..Aku tulis satu jer la eh..Kisah 5 pula bnyk memberi erti buat aku..Erti di mana jgn terlampau memberi dan sentiasa berhati2 dgn siapa jua..Kadang2 bila terlampau baik suatu hari atau suatu masa akan lain jadinya..Itu menjadi kan aku trauma dan fobia sampai la skang nih..Takut!And mimpi ngeri buat aku..Uhh..Tak suka!Ok arh nk cite psl ari ni iaitu Sabtu..Pengalaman yg best!Bila bekerja dgn mereka2 yg profesional..Semua keje jd smooth..Senang..Tak pening..Cuma penat sikit..But i know my task already..So senang..Apa perlu buat etc..Dan bekerja pula dgn org yg bkn jenis diva2..So keje jd senang..Alhamdullilah..Good experience for me..Hhehehehe..Tetiba kan aku rindu kan kisah 4..Hahahahah..Lepas aku tulis tu ari dkt blog ni esk nya on the phone lebih sejam ya...Hahahahaha..Nak settle kan apa yg diminta..Hahahaha...Nasib baik bnd tu yg mmg aku pakar..Apa daa..Ok arh..Nk sambung buat keje..Kang tk siap lak before Monday ni..Uhuhuhuhu..Chow Chin Chow..


No comments: