Monday, June 13, 2011

UH!!


Sekarang aku sudah boleh fokus dengan apa2 yang patut..Lama juga masa utk aku membuatkan diri ku fokus..Hahahaha..Tp bila dh fokus aku lak rasa cuak..Sbb berderet2 lak bnd yg kena fokus nih..Pening!Hahahahhah..Maka sila fokus ya..Masalahnya bila dok berderet ni aku nk balik Kuantan tergendala!Uuuwwwaa!!Nak balik!Camne nih?Uh!!Korang ni pun buat je la event Isnin sampai Jumaat..Sabtu Ahad bagi la aku rest..Heheheh..Aku baru berangan nak balik this week..Sekali mcm ada event lak Sabtu tu..Ahad mmg confirm ada..Sbb akak sorang ni dh tny..Dtg tk?Dtg tk?Ish dtg pun sbb dia je pun..Klu yg lain tu aku tk kenal..Hahahaha..Kalau Ahad tu boleh lah...Sbb Ahad sah2 aku dh ada kt KL..Tp tgk cmne..Hrp2 aku leh balik this week..Rindu Mak Abah :( So sad!Nak tgk kereta aku yg rosak tu!Mak kata tk keluar lagi..Sian bapak aku..Risau lah dia tu..Haish...Ok lah...Masa dah cukup..Mau tidur..Esok ada kerja perlu selesaikan..Kang tertangguh naya jer..Chow Chin Chow..


No comments: