Friday, July 15, 2011

AND FINALLY..

Finally!!AKu rasa lega sebab akhirnya orang yang menuduh aku bukan2 itu rupanya orang lain sudah tahu perangai dia..Dan yang paling best orang lain itu telah berconferences dengan aku..Dari A to Z kami bercerita..Dari tak nak cerita jadi cerita semua..Hahahah..So akhirnya semua dah terungkai..Cuma yg lawak apabila orang yg menuduh aku ini yg aku gelarkan sebagai DURI sebab dia memang DURI dalam daging..Dia tak akan tikam,tapi dia masuk secara halus tanpa kita sedar bahawa sebenarnya dia adalah DURI paling hebat sekali..Tetapi sebab kan aku dah nampak tapi aku buat bodoh jer..Sbb siapalah aku utk berkata apa2..Maka wujud lah aku yang di tuduh bukan2..Tapi aku amat bersyukur orang lain ini sudah sedar akan perangai DURI ini..Aku cuma risau sikit kalau DURI ini masuk ke daging orang2 penting dalam hidup aku..Itu yg teramat bahaya!Tk apa..Aku akan inform atau cakap secara baik..Aku bukan jenis utk menghasut orang lain..Aku akan hanya akan bagi satu hint dan dari situ mereka akan tahu apa yg aku maksudkan..Kalau mereka tk tahu atau tak paham later lah aku cerita..Tp lmbt la..Sbb aku bukan jenis suka ckp keburukan org lain..Aku ngaku aku akan bercakap tetapi selepas semua berlaku..Sbb tk elok cerita kalau lum berlaku apa2..Nanti org kata kita menghasut pula kan..Tak apa lah..Yg pasti aku berada di pihak benar..Alhamdullilah..Terima kasih YA ALLAH..Ok arh..Chow Chin Chow!

No comments: