Tuesday, July 26, 2011

YES!


Yes!Gembira sbb dua surprise besday berjaya di lakukan..Heheheh..Next siapa?Ntah..Hahahaha..Nanti arh..Kalau bgtau skang tk surprise la nama nya kan..Heheheh..Aku mula kan dgn surprise utk A..Lama juga kami plan..Ini plan ramai2..Sbb dia jenis tk suka surprise..Tp ada aku kisah?Hahahaha..Yg pasti dpt tarik ibu&ayah dia sekali..Dan dia mmg tk tahu..Heheheh..Itu yg penting..Maka berjaya la surpsrise itu!Dan jgn tk tahu,lebam juga la lengan aku..Dicubit oleh nya...Sakit wwooo!Yg pasti itu hari bahagia buat A..Suka betul dia walaupun dia blur....Heheheheh..Second surprise pula B..Sapa A?Sapa B?Aaaaddddaa aaarrhh ;p Yg B mmg aku plan lepas buat yg A..Terus tny sesiapa yg patut..So kami pilih date semua then terus confirm..Yg pasti B mmg tk dpt hidu..Hanya 6 org kenalan rapat berjaya buatkan B terkejut..Tp muka ala2 tk puas hati..Hahahaha..Dia tk dpt "kerjakan" aku puas2..Rasanya lepas ni kalau jumpa mesti kena teruk..Hahahaha..Selamat hadiah yg aku beli tu dia berkenan..Sbb aku tk pandai pilih sgt..Surprise A&B membuatkan aku senyum sampai skang..Heheheh..Sbb bila ingt balik mmg rasa best sgt2!Rasa tk nk esok nya..Nk hari tu je..Hahahahah..Ok arh..Nk sambung buat keje..Bnyk kerja tergendala..Uhuhuhuh..Chow Chin Chow..


No comments: