Sunday, July 31, 2011

SELAMAT BERPUASA!

Selamat Berpuasa semua!!Semoga puasa kali ini adalah puasa yang amat bermakna buat anda sekeluarga..Seperti biasa aku memilih utk puasa di KL sahaja..Sebab rasanya kalau pulang ke Kuantan macam terlampau rushing..Lagipun tiket utk raya dah beli..So tak ada masalah..Then balik raya pun takde la awal takde lah lambat..So boleh berbuka puasa dan berjimba dengan mak dan abah aku..Miss them actually..Lebih2 lagi dengan keadaan aku sekarang..Apa keadaannya??Keadaan aku agak malap sikit sama dengan mak aku..Malap apa??Hanya kami2 jer tahu..Biasa lah kan..Ada sahaja mereka2 yg suka menganggu ahli keluarga aku..Ahli keluarga aku bukan lah ramai..Mak,Abah dan aku sahaja..Tp ntah apa yg membuatkan mereka2 yg bangang ini suka sgt ganggu kami bertiga entah lah..Agaknya kami ni terover baik kut..Hahahahah..Tak apa lah..Abaikan sahaja mereka2 ini..So puasa ini aku harap aku akan menjadi gagah..Heheheh..Sbb skang aku demam..Tak kebah2..Tapi nasib boleh berjalan lagi..Bukan jenis yg terlantar ke apa..Cuma bila keadaan lemah tu yg buat aku rasa naik hantu..Sbb lembik..Hahahahah..Ok arh..Selamat berpuasa semua!!Meh dengar lagu raya..Wakakakaak..Chow Chin Chow..


No comments: