Sunday, September 11, 2011

CONFUSE


Confuse?Pelik?Semua pun ada..Apa dia?Ntah lah..Kadang2 aku ni macam rasa trauma bila org baik dgn aku..Bila ingat balik apa yg telah terjadi sebelum2 ni akan menjadikan aku terfikir..Kenapa?Mengapa?Betul ke?Tapi bila dah terjadi sesuatu baru aku akan ingt apa yg aku rasa sebelum ni...Instinct aku ni kuat sebenarnya..Lebih2 lagi sejak menjak ni terlampau lah kuatnya..Adeh..Fenin!Bila jadi mcm ni aku lebih suka tk nk pk..Sbb kang aku lak yg meroyan sensorang..Hahahaha..Cuma apa yg leh aku katakan,harapan aku hanyalah 1..Jika sesapa yg baik dgn aku sekarang tlg lah jgn terlampau memberi harapan yg baik kepada aku sekiranya ko sebenarnya hanya nk mempergunakan aku..Sbb yg sakit jiwa nya nanti aku..Ko semestinya tak..Mesti happy yg amat..Haish..Payah kan kalau pengalaman pahit ni..Sbb fobia yg amat..Uuhhuhu..Apa2 pun..Aku hrp kan seseorang ini tidak seperti yg sebelum ini..Aku hrp apa yg dia katakan itu semuanya ikhlas..Bkn semata2 nk menjaga hati aku ataupun sbb kena jaga nanti aku "lari"..Kalau aku kena begitu dgn seseorang ini,ha tahu la aku nk buat apa..Ayat aku utk dia senang je nanti,NAHAS ko aku kerjakan..Hahahahah..Cam ugut la pulak..Tak la..Ini peringatan utk aku lah..Ok arh..Nk tido dah..Chow Chin Chow..


No comments: