Monday, September 12, 2011

HEHEHEHE

Tetiba tajuk heheheh..Sawan ke apa?Hahahaha..Takde lah..Happy hari ni..Sebab aku happy tgk org happy...Dia betul2 gelak tadi..Siapa dia?Heheheh...Rahsia :p Tak pernah aku tgk dia gelak macam tu..Sebenarnya masa dalam kereta kami semua dok bercerita dari satu cerita ke satu cerita..Dari cerita happy,sedih,dan macam2 lah..So masa nak balik td ada satu part tu aku tersalah sebut..Dia dan lagi sorang punya lah gelak..Aku biasa lah kan..Mesti kalau dalam ngantuk atau blur mesti akan salah sebutnya..Tak kira la in english ke malay ke..Mesti ada..Apa dia??Aku sebenarnya tk tau nk eja cmne..Korang teka la sendiri ek..PENGAMBUK atau PENYAMBUK...Yang pasti ia adalah satu perkataan..Hahahaha..Aku combine kan jadi dua..Ntah cmne leh tersalah..Hahahaha..Yg pasti dia dengar ya..Pastu aku lak gi betul kan..Hhahahaah..So lagi la dia gelak..Jadi perkataan baru dah lah jadi nya..Hahahaha..Apa2 pun mcm2 aku dpt hari ni..Tak apa la..Masing2 ada pendapatkan..For me satu je..Biar org buat kita,tp jgn kita buat org..Kalau aku selalu ikut org tertentu jika sampai masa berlaku sesuatu hal,aku tidak akan sesekali menjatuhkan maruah sesapa..Biar lah org nk kutuk aku ke apa..Tp bila sampai masa,org akan tahu juga..Contoh mcm sekarang..Org akan tahu juga..Nanti mesti ada org tny..Dan akan dtg kpd kita..Masa itu aku tidak seperti dulu lg..Heheheh..Apa2 pun..Aku harap dia happy dgn apa yg dia lalui sekarang..Aku akan support dia sentiasa..Dan akan sentiasa dgn dia seperti biasa..Yg aku nmpk YA..Apa2 je mesti akan inform aku..Even lmbt..Mesti dia akan bgtau..Its ok for me..Itu hak dia kan nak inform atau cerita ke apa..Aku akan berada disisinya tidak kira waktu sedih mahupun gembira..Lupa pulak..Tadi dia tny..Kenapa aku nmpk diam..Selalu aku bising..Aku ckp tkde apa..Tp dia mcm tk caya..Actually aku ok..Cuma aku tk berapa berkenan bila mendengar sesuatu cerita dan buat aku kurang selesa..Tp aku tk la ckp kt dia...Ye la tny masa tngh turun kereta..Apa da..Suka begitu..Hahahaha..Ok lah..Dah lewat..Mau tido..Chow Chin Chow!


No comments: