Sunday, October 23, 2011

MARAH LE TU


Marah le tu?Haa..Aku dpt sms ni dari seseorg..Patutnya aku jumpa dia tp tk dpt sbb tk sempat..Sapa yg tk sempat?Dia lah!Bukan aku ya..Aku dh dari Sunway ke Chow Kit sampai ke KLCC dia masih lg di Shah Alam..Hahahaha..Tp aku leh agak tk sempat..Cuma hari Jumaat nya tu dia sibuk ajak pegi Shah Alam..Tp aku tk nk..Sbb aku ada hal lain..So katanya jumpa Sabtu..Aku ya kan ajer la sbb aku tahu mmg tk sempatnya..Sbb dia buat keje dia yg mmg akan jd lmbt..And aku tahu dia akan ada dinner..So mana le sempat nk jumpa selepas itu..So aku biarkan aje..Dlm 6pm cmtu dia msg..Mmg tk sempat la kan..Masa dpt msg tu aku kt KLCC..Aku senyum je cuma dlm hati ada sedikit terasa..Agaknya waktu itu kut..So mood pun up and down..So balik tu aku buat dek je la..Pk nk sampai umh cepat sbb kaki mcm dh nk tercabut..Berjalan sakan punya pasal..Hahahah..Sempat aku rembat 2 seluar jeans!Yeah!Nanti nk beli perfume lak..Perfume ku tinggal sikit sudah..Sampai umh aku dok online bagai tetiba aku nmpk dia pun ada..Aku buat dek jer la..Sbb tkde kena mengena dgn aku kan..Tup2 dpt msg dari dia kata marah le tu..Hahahaha!Sudahnya aku tk tau nk reply apa!Hahahah..Siap tny kwn aku lg..Last2 aku reply tk mrh...Pastu dia tk reply back tp dia dok kt tmpt lain..Ala2 mcm nk pujuk aku tp cara pujuk tu tk nmpk..Mcm sekali lalu walaupun aku tahu dia nk pujuk..Aku layan cm biasa walaupun sebenarnya hati aku terasa sikit..Tak mrh sebenarnya..Serius tk mrh..Tp ntah..Mungkin waktu itu kan..Emosi terganggu..Wah statmnet!Hahahaha..Ada aku kisah?Suuddeehh!Ok lah..Nk sambung tido..Sbb esok mula keje sampai hari apa nya tu mcm terlampau bnyk keje menanti..So baik arini aku relax se relax relax nya..Kang pengsan plak..Chow Chin Chow..


No comments: