Saturday, October 8, 2011

UHUHUHUH

Comel pulak gambar budak kecik ni..Heheheh..Sekarang aku takde rasa apa2..Maksudnya otak aku kosong..Melayang2..Tak tahu apa yang aku fikirkan..Aku cuba fokus..Ya berjaya..Tapi kadang2 mesti tak..Susah juga ya..Sbb bila mcm ni aku akan jd blur..Kemudian ntah apa2 aku akan buat..Hahahaha..Skang aku cuba utk fokus atau apa2 jer la..Haish..Payah betul..Hahahaha..Umm by the way..Aku teringat orang jauh..Yang berada di Singapore..Apa khabar dia ek?Sihat ke dia?Ummm..Adakah masih seperti dulu atau sudah berubah?Berubah apa?Ummm..Duno..Heheheh..Susah nk explain..Sbb kalau explain kang tk phm..Hahahaha..Tapi tk apa la..Hrp kan dia sentiasa sihat dan ok..Ingin juga berbicara dgn dia tetapi tak tahu kenapa hati aku masih tertutup sedangkan aku tertny2 juga psl dia..Ummm..Kenapa ek begitu pulak ek?Pelik betul aku ni..AAK?Hahahaha!Kisah lain pula..Dia yg sorang nih makin dekat pulak dgn aku..Eh selama ni jauh ke?Eh tak la..Maksud dekat ni ala2 mcm hari2 kena lapor diri..Hahahaha..Tp klu dia bz tk apa..Klu aku bz ada je nk kacau..Hahahah..Pdhal aku suka..Kwang kwang kwang..Tk apa la..Selagi mampu layan,ku layan..Tp jgn sesekali buat hal lagi..Buat hal apa?Umm kadang2 bila ckp2 tu kadang2 ada terasa hati..Tu yg jd gitu..Hahahaha..Dua2 touching kaedahnya..Sssuudeehhh..Hahahahaha..Ok arh..Nk tido..Hahahah..Chow Chin Chow..


No comments: