Friday, November 25, 2011

SOB SOB SOB

First of all ini pertama kali aku tulis blog aku dekat office..Hari ni bnyk benda yg berlaku..Rakan sekerja aku dah berhenti..Last day dia..Bila dia tak ada memang aku patah kaki..Sebab kerja dengan dia memang senang..Dia kira atas aku lah..Aku akan gunakan apa yg aku pelajari dgn dia sebaik mungkin..Aku doakan dia semoga dia berjaya di masa akan datang..InsyaAllah akan berjumpa lagi..Kemudian rakan sekerja lagi sorang pula tak datang..Demam katanya..Tapi sebab kan dia tk datang sorang lg rakan aku dah naik hantu..Ye la..Sebab dia punya pasal semua kerja delay..Tak ke nyusahkan orang lain!Yang aku pun tengah sibuk juga mendapat pc ni tak huru hara..Kemudian ada pula staf lain masuk kt office nih..Dah bising!Pening aku..Ni deparment lain..Bukan sama dg aku..Tp semua dok bercakap itu ini..Ingat ni pasar ke?Tensen betul la!Malas masuk ofis tau..Pastu internet kt umah aku la hazab!Apa kes tak tau!Geram aku!Semua benda macam alahai!!Sakit jiwa ku..Semlm aku jumpa dia..Aku sebenarnya mmg tk nk jumpa dia..Mcm tkde mood..Walhal aku rindu dia..So masa jumpa tu aku bnyk diam..Dia pelik..Bak kata dia dah la lama tak jumpa pastu diam pulak..Hahaahah..Actually aku tahan sakit..Kang klu tunjuk bahaya!Cepat je bisingnya..Tu pun dah bising..Tapi aku malas nk ckp bnyk sgt..Aku tahu dia pun tak sihat..So better diam..Yg lawak tu siap cakap,boleh senyum sikit tak?Hahahahaa..Apa2 pun aku rindu dia..Nanti dia takde pasti aku rindu nk gaduh dgn dia..Hahaahah!Ok lah..Nk sambung buat keje..Chow Chin Chow..


No comments: