Sunday, November 13, 2011

YE KER?

Bila ada org tuduh kita bukan2 apa perasaan kita?Macam mana kita nk betulkan keadaan?Perlu ke betulkan atau sebaliknya?Bila aku rasa susah hati dengan semua ini? Dan kenapa baru sekarang tiba2 nk sentuh isu yang ntah apa2..Tidak pernah sekali aku lupakan ko walau aku marah macam mana sekali pun...Aku ingt segala jasa baik budi semua..Tp bila ko tuduh aku itu dan ini, terasa juga dihati..Bak kata kalau dah tk suka semuanya pun buruk..Tak apa la..Biar lah si luncai dengan labunya..Famili aku tahu perkara sebenar dan aku juga tahu aku salah dulu..Tp jgn judge aku sebegitu rupa..TUHAN itu maha adil..Aku cuba buat baik utk betulkan sedikit keadaan yg tegang tetapi ko tolak..Bila aku dh malas nk ambik tahu semua ko pula yg meletak bahang api..Sedih pula rasanya...Tk apa lah..Redha jer lah..Chow Chin Chow..

No comments: