Sunday, December 11, 2011

TAK BERAPA NAK PAHAM

Sebenarnya aku kurang paham perangai dia dah. Mungkin sebab macam-macam hal berlaku so dia sendiri pun agak kurang berinteraksi dengan aku, then aku pun tk tahu apa yg terjadi, berlaku dan sebagainya. Kesimpulannya aku tak paham. Itu sahaja. Sebelum dia pergi luar negara aku ada jumpa dia sekali. Masa tu memang aku ada rasa lain sbb aku sendiri yg badmood..Kemudian dia pun tk sihat..Semasa dia di luar negara kami bermesej itu pun pasal kerja..Masa tu aku dh pk kelain..Tp aku nafikan sendiri..Kemudian sekembalinya dia ke KL dia tk hubungi aku..Aku cuma tahu dia sudah berada di KL melalui "burung"..Kemudian esk nya ke bila ntah dia ada sms..Tu pun tny bnd yg dia minta tlg..Kt "burung" lak dia ada mention aku..Itu pun psl satu benda aku tulis..Kemudian ari apa tu aku kecil hati dgn dia..Aku letak kt "burung"..Dia tegur..Aku tak reply..Tk puas hati dia sms aku..Memula aku tk nk reply..Last2 aku reply jugak lah..Aku tak pasti dia tahu ke tk sebenarnya aku kecik hati dgn dia..Hheehe..Mungkin dia perasan aku tk sms atau tny khabar dia,kemudian bila dia sms aku jwb sepatah2..Abis tu,aku dah rasa kecik hati aku..Malas la aku nk reply panjang2..Heheheh..Bila time aku msg tk jwb..Bila aku tk msg ada plak msg nya..Haish...Apa daaa..Ni nanti takde kt KL jugak..Lama!Nmpknya lg la aku diam...Hahahha..Arh lantak lah..Hrp2 dpt jumpa dia seorang shj before dia pergi nanti..Klu ramai2 aku MALAS..Sbb tk suka!Tk suka apa? Jumpa nk cite itu ini, tp bila ada org lain keadaan terbatas..Pdhal dia bnyk bnd nk cite kt aku..Hutang cite dgn aku..Brg dia kt aku dan sebagainya..Tp klu dah ramai2 tk koser lah aku..Terus jd tkde mood..Apa2 pun aku harap dia bahagia dan gembira..Sbb aku tahu itu hari bahagia dia :D Mungkin lah kan..Heheheh..Ok lah..Chow Chin Chow!


No comments: