Tuesday, December 20, 2011

MISHYU



Memang lama tak jumpa..Masa jumpa tu ari pun macam tak berkesempatan nak bercakap lelebih..Then aku pun busy..Lepas tu dia pun busy..Bila dia free,aku busy dan begitu sebaliknya..Sampai aku sendiri terasa hati,kecik hati semua..Sebab ada benda yg buat aku terasa..Tp biasa lah aku kan..Simpan selagi leh simpan..Selepas dia pergi luar Malaysia dia balik memang dia busy sgt..Tp dia ada msg tp aku pun jwb gitu2 sahaja..Then ada satu kali tu dia call then dia ckp suara aku kedengaran stress..Aku ckp tk..Tp dia kata, ya sbb dia baca kat "burung" apa yg aku tulis kemudian bila jwb msg dia pun, dia rasa mcm pelik..Sbb aku jwb gitu2 shj..Dah aku terasa hati kan..Hahahaha..Lepas tu dia ada say something kt "burung"..Tp aku jwb ala2 mcm lain bunyinya..Then dia nmpk sesuatu..Esoknya dia call,aku kena la kan..Hahahaha..Napa tulis mcm tu bla bla..Then dia tahu aku kecik hati..Finally!Hhahaha!Tp masa dia call tu aku tngh beli brg so aku terpaksa cut off..Then aku ckp nanti aku call..Tp aku tk call..Sbb tahu mesti tk boleh...Sbb aritu pun dia bz yg amat..Then esknya aku sms..Tny boleh ke aku jumpa lepas aku abis keje..Dia ckp apa2 calling..Tp cara jwpn pun ala2 mcm sentap..Hahahha..So aku buat dek jer la..Selagi tk habis keje kan..AKu target 3pm aku dh settle..Skali tak!4pm! :( Aku dah resah..Sbb tk tau sempat ke tak..So bila aku kuar dari Cheras aku terus call..Memula tk dpt..Aku dah rasa panas hati..Sabar lg..Second time aku call baru dpt..Lega!So boleh jumpa..Dia ingt aku sorang..Heheheh..Masa sampai tu konon2 jumpa sekejap shj..Sbb aku dgn kwn aku..Tp dia knl..Tp yelah kan..Tk kan aku nk bwk naik umh lak kan..So aku salam dgn dia..Tp aku mmg flat gila..Penat!Tp aku tahan jer lah..Then last lepas salam tu, dia ckp alah semlm dia baca apa yg aku tulis kt "burung"..Sibuk jer!Hahhahaah..Then dia sempat cium pipi..Hhahahahaha..Malu!Pastu dia tny aku masih ada lg tk yg aku selalu ambik dari dia tu..Aku malas nk ckp akan abis..Tp aku mungkin ambik sikit2 jer..Then dia ckp dah!Jom ambik kt atas..Hehehhee..Seperti biasa klu lama tk jumpa dia akan pandang lain..Aku ckp jgn la pandang cmtu..Pastu dia gelak jer..Bengong!Hahahahah..Sebelum balik pesanan darinya tkde apa sgt..Mungkin dia tahu aku kepenatan..Ye la..Sementara tunggu dia aku leh tido lg dlm kereta..Sbb tk cukup tido and aku stress..Tp tk apa lah..Ok lah..Aku nk tido..Td sampai umh pun aku terus tido then bangun 10pm sbb nk siapkan sikit keje aku..Kalau tak mmg tk bangun gak..Heheheh..Ok,chow chin chow..

No comments: