Monday, December 26, 2011

TERFIKIR SESUATU

Hari ni aku terfikir sesuatu perkara yg luar dari kotak fikiran aku..Tp aku cuba utk tidak terlalu berfikir..Kerana ia akan memudaratkan otak fikiran aku..Kang ada je benda yg aku dok fikir..Dan aku rasa tidak perlu sgt..Mmg perlu utk berfikir..Tetapi aku mcm malas..Sbb nanti aku yg kalut..Hahahaha..Aku hanya perlu buat bertenang..Apa yg aku leh katakan kalau aku dpt tahu siapa org yg tertentu ini, dan lebih2 lg kalau org tu aku kenal mmg nahas aku kenakan..Sesenang je cari pasal kan..Heheheh..By the way aku tak suka org2 atau manusia2 yg suka bermuka2..Tak perlu nk coverline..Straight to the point..Senang..Tak ada la pening2 kan..Tp utk manusia2 seperti ini aku doakan semoga otak ko terbalik..Eh silap..Hahahah..Aku doakan semoga kita bertemu di suatu masa mendatang dgn lebih baik..InsyaAllah..Chow Chin Chow..

No comments: