Tuesday, January 31, 2012

PERLU KE TAK?

Aku masih berfikir nak pergi Singapore ke tak..Masih berkira2..Lagipun org tu tak mengiyakan bebenar..So aku confuse samada perlu pergi atau tak..Tapi kalau tanya aku,aku tak nak pergi..Sebab apa?Ummm..Ntah..Takde hati nak pergi..Uhuhuhuhu..Tak apa lah...Later lah cite ek..Ada benda nak cite..Lepas aku dgn dia dok bercerita dari A to Z..Kemudian dia dah ada di KL,aku lihat dia ada perubahan..Aku pulak yg segan..Sbb dia tk pernah mcm ni sebelum ni..Sepanjang2 aku kenal dia lah..Tp lepas semua ni berlaku, perubahan dari dia,hari2 ala melapor diri..Sekurang2nya sms kalau dia tak call..Itu yg aku nmpk lah..Yg jd aku segan sbb uummm..Terharu..Hahahahah..Leh tak gitu?Mcm td dia mmg ada sms aku..Tp sms sambungan yg semlm..So aku nk reply apa..Ahahahah..So aku diam jer lah..Then td kt burung ada yg berbicara..So aku reply tp tk mention dia..Sbb uummm..Kenapa?Nanti aku cite..Pastu tngh dok sibuk kat Old Town dia call..Cakap itu ini..Aku tak tau lah dia benar2 maksudkan apa yg dicakap tu..Kalau benar2 aku mmg gelak habis lah..Hhahahaha...Sbb aku tk mention dia kat burung sbb..Ada satu yg dia tulis dgn org lain yg buat aku rasa bengang sikit..Setahu aku org tu mmg buat dia marah,dia terasa semua..Kira dia bising juga lah..Tetiba2 dia reply pulak kat org tu..Nanti kalau kena lagi,for sure dia akan bising jugak..Haish..Tak kan lah dia nak bg peluang lg kt org mcm tu..Uuuummm..Aku lak yg geram..Tp seperti baisa aku diam jer lah..Nk tgk apa kesudahannya..Hrp2 dia ok..Uhuhuhuh..Jd apa yg leh aku katakan, selepas apa yg berlaku sebelum ini,perubahan pd dia mmg ketara..Aku suka..Heheheh..Walaupun sebenarnya aku segan..Harap persahabatan ini kekal hendaknya kan?Apa2 pun aku gembira kalau dia gembira..Haaa..Lupa!Kekasih hati aku apa cer eh?Uhuhuhuhu..Ku rindu dia!Siapa??Nanti ku cerita..Belum masa yg sesuai...Peeaaccee..Hahahahah..Chow Chin Chow..

No comments: