Wednesday, April 18, 2012

YA RAABI


Ya ampun!!Lama nya aku tk update blog aku..Hahahaha..Sangat busy..Terima kasih kepada yg ingtkan aku..Kalau tak,memang dah lupa dah..Hahahah..Nasib baik aku ingat password lagi..Kwang kwang kwang..Oh nak cerita apa eh?Umm..Besday aku yg lepas?Ok..Great!Sangat best!Dapat surprise dari org yg tk disangka2..Padahal aku ingt just jumpa sesaja..Sekali dah la belanja makan,pastu kek pulak..Hadoi..Hehehehe..Kami bertiga je celebrate..Bahagia sungguh tanpa gangguan setan gondol..Wakakakaka!Tapi lepas tarikh besday la..Heheheh..Busy kan..Masa besday aku balik kampung..Itu haruslah..Mana boleh hari lahir tanpa keluarga ku..Bila dorang depan mata sahaja dah memadai buat aku..Tp dlm happy nak sambut hari lahir tu, ada juga yg lupa!Aku tak minta hadiah ke apa..Just a simple wish yang menandakan tanda ingatan sudah memadai..Sekali tak ada..Meroyan jap aku..Hahahaha...Kejap ke?Sehari tau!Hahahahaha!Then wish dari rakan taulan dan kad besday, aku terima dgn hati yg gembira..Kemudian org yg lupa ni aku nk jumpa..Sekali tk boleh..Sakit pula hati kita(ala2 yana dlm adnan sempit)..So geram ni..Sentap tau!Huahauhauhua!Last2 jumpa juga...Walaupun!!Hahahaha..Suuudehh!Apa2 pun, terima kasih kepada semua yg ingat..Kepada yg tk ingat tu, tak kisah pun..Heheheh..Kalau buat2 lupa pun lagi aku tk kisah...Sbb tk de effect apa pun..Hahahahaha..Ok arh..Nk tido..Lewat sgt dah..Chow Chin Chow..


No comments: