Saturday, April 21, 2012

ALAHAI


Terkejut aku bila kawan aku cakap blogspot dah bertukar..Confuse aku..Aku baru je update 1 entry aritu..Hahahahaha..Terus bertukar dah?Apa daaaa..Kesian aku tau!Hahahahaha..Ampeh arh tu kan..Baru ala2 nak merajinkan diri update blog sendiri..Hahahaha..Oh hari ni aku memang kat rumah sahaja..Tidak ke mana-mana..Malam ada event tapi malas nk pergi..Pergi final sahaja..Senang sikit kan?Hahahahah..Tk pyh gigih2 sgt nak pegi tiap2 minggu kan..Penat ler..Minggu ni aku nk rehat serehat2nya..Next week nak suh aku g mana2,sila lah..Akan ku turuti..Cewah..Hahahaha..By the way, aku rindu saat keluar bersama rakan-rakan sekolah..Tak tahu kenapa..Rindu saat2 itu..Haish..Merepek meraban sungguh! Minggu depan mmg aku akan mula busy..Pagi petang malam ada sahaja event..Tapi aku akan selit benda2 yg boleh aku selit..Kalau tak, mmg tk dpt la kan..Aku ingt nk menonton wayang lagi..Walaupun aku dpt tgk free, tapi bila tgk dgn rakan2 tu feelnya berbeza..Lepas atau before tgk wayang,boleh makan2..Heheheh..Selalunya kalau aku tgk wayang lagi atau sendiri atau dgn kwn2 itu maknanya aku tngh stress atau dlm erti kata lain aku perlukan CPR!Hahahaha..Nk bernafas sbb keje bnyk kan..Kadang2 aku tgk movie yg aku belum tgk atau yg aku dh tgk..Depend pd mood waktu itu..Hehehehe..If not pas keje aku tny kwn2 aku yg mana free, jom makan2..Pun dah ok..Utk hilangkan tensen kan? Cerita lain,aku terasa dgn kekasih hati aku..Tp dia mesti tk tahu..Bior lah..Uhuhuhu..Ok lah..Aku nk google benda2 lain sementara tngh rajin online..Kang kalau dh dpt tgk tv, terus tk online dh..Heheheheh..Chow Chin Chow..


No comments: