Thursday, September 20, 2012

RASA "PANAS"

Dua hari aku panas hati..Apa sal ntah..Ada je yang cari pasal..Sabar ajer lah kan..Nak buat mcm mana..Hahahahahah...Ada satu perasan geram tapi tk lepas..Uuhuuhuhuhuh.. Mcm biasa lah kan..Oh sekarang aku sibuk sikit dengan kerja aku..Tak delah sikit..Banyak lah..Tak habis2..Hahahhahaha...Tapi tak apa lah..Dah suka..Hehheheh..Sebelum aku nak sign out..Aku nk ckp sikit..Eh tulis sikit..Kadang2 terasa bila org mcm tk hargai kita bila kita sudah cuba buat segala utk dia..Tp bila aku fikir balik..Salah aku..Sbb terlampa memberi..Pada muka sendiri..Haaaahahh..Memberi maksud disini, bukan brg ke apa..Contoh macam waktu..Waktu habis utk org tertentu sahaja...Tp bila sampai kat kita, memang tkde lah kan..Sedih juga..Yang aku buat sekarang, malas layan!Nnngggeee!Satu lagi aku tngh tunggu masa nk "sembur" seseorang..Kesabaran jer lah aku dgn sikap dia ni..Haish..Sabar sabar..Hehehehehh..Ok lah..Nk check something..Chow Chin Chow..

No comments: