Tuesday, October 16, 2012

DALAM MASA SATU HARI...


Dalam masa satu hari macam2 hal berlaku..Pening juga asalnya..Macam biasa aku semestinya blur..Sebenarnya bukan lah satu hari sangat..Dalam beberapa jam, segala bertukar..Dah banyak kali aku perasan benda alah ni..Dalam beberapa jam itu ini terjadi lepas tu elok..Adoi..Ahahahahaah..Pepagi aku dah kena tiaw..Memula aku rasa pelik jugak..Maybe salah aku..Tapi sentap jugak lah kejap sbb kena marah..Hahahahaah..Nak jd kan cite membebel pastu dia call aku,aku tk angkat..Abis tu dah dlm lrt..Mana nk dengar..Berdiri pulak tu..Apa lagi..membebel lah..Aku call balik..Pap kena..Uhuhuhuhuh..Redha je lah..Nak buat camne..Pastu line tk clear..Putus..Then dia call aku balik..Agaknya hati tk best lah tu..Cakap gitu2..Pastu elok kejap..Pdhal dlm masa sejam dua je ni..Mcm tu terjadi..Pastu aku minta maaf lah..Sbb salah aku mungkin..Last2 merepek meraban..Hahahahah..Akhirnya senyum dan ketawa juga..Lega hati aku..Pastu biasa lah..Dlm petang tu, dia mula lah kan..Heheheheh..Kejap jd kejap tk..Bila jd tu, itu yg aku kelam kabut..Hahahahahaha..Tk apa lah..Untuk dia..Aku ok sahaja..Selagi boleh membantu, ku buat..Jika tak, tk dpt la nk tlg..So elok lah kisahnya..Ahahahaha..Tp lawak le..Kartun!Hahahahaha!Oh ya..Aku dpt juga call seseorang..Walaupun dia mcm terkejut aku call dia..Sebab aku tak puas hati...Dia tiba2 senyap dgn aku..Ummm..Dia mcm ada benda yg dia rahsiakan..Nanti lah..Sebab tadi aku call dia tengah makan..Tak nak lah ganggu kan..Cuma yg pasti, dia dah berubah..Ummm..Mungkin salah aku jugak kut..Ntah lah..Oklah..Nak tido..Mood buat keje tak mari..Hahahahaha..Mood tido pulak yg mari..Hahahahahah..Chow Chin Chow..

No comments: