Monday, October 28, 2013

AKU REDHA


Ya Rabbi..Lama aku tidak ke sini..Hehehehe..Maaf ya..Sebab rasanya tidak ada orang baca pun..Hahahahah..Cuma kali ini saja nk "kembali" ke sini..Ada sesuatu yang ingin aku khabarkan..Tanggal 5 Oktober 2013, jam 11.45pm, aku kehilangan separuh nyawa aku..Aku kehilangan orang yang paling aku sayangi dunia akhirat..Ya, ibu ku..Apa yang boleh aku katakan, aku masih belum recover sepenuhnya.. Masih di awangan.. Tetapi aku cuba untuk bangkit secara perlahan..Amat sukar..Aku hanya coverline dengan senyuman dan berjumpa kawan-kawan yang ada dan bekerja..Itu yang boleh menghilangkan sikit rasa itu.. Tetapi natijahnya, hanya TUHAN yang tahu betapa peritnya aku untuk menghadapi segalanya.. Ku mohon agak aku diberi kekuatan untuk menghadapi segala ya mungkin..InsyaAllah..Al - fatihah buat mak..


No comments: