Friday, March 21, 2014

HAMBIK KO!!!


Gila lama tak update..Hahahaha..Macam2 berlaku last year..So ini la jadinya..Dengan banjirnya..Habis rumah aku..Tapi tak apa lah..Redha..Terima kasih kepada yang membantu dari segi kewangan dan mental..Terima kasih banyak..Tahun 2014 merupakan tahun yang agak stress bagi aku..Sebab bermula kehidupan yang aku sendiri tidak tahu apa bagaimana dan sebagainya..Pasrah juga sebenarnya..Ya aku rindu arwah..Aku risau abah..Aku pening fikirkan masa depan..Dan sebagainya..Macam2 dalam kepala otak ni..Boleh pecah 1000 tak?Heheheheh..Aku baru sahaja bekerja tempat baru..Setelah tempat lama tidak mahu aku dan kawan-kawan..Tetapi terima kasih kepada company lama kerana bagi pampasan..Terima kasih..Kemudian aku bekerja di tempat baru..Kemudian aku berhenti kerana keadaan sekeliling sangat tidak menyenangkan aku..Maka aku berhenti.Dan hari ini baru tiga hari aku bekerja setelah dua minggu menganggur..Hahahaha..Gaji pun mereka tak bagi tau! Saman kang!Hehehehe..Sekarang kerja baru lari sikit dari sebelum ini..Tapi tak apa..Aku akan buat yang terbaik..Kita juga perlu keluar zone yang selesa kan?Tidak semestinya kita berada di tempat yang sama..Maka aku sahut cabaran dan aku cabar diri aku untuk menerima kerja sekarang..Harap ia kekal untuk selamanya..Amin..Ok lah..Aku ada benda nak buat..Later aku tulis lagi jika ingat..Hahahahah..Chow Chin Chow!

No comments: