Tuesday, October 21, 2008

Marah!!!


Huh!!Marah tul aku lah...Ada satu org ni call aku...Dia nk bertanya sesuatu..Tapi dengan cara yg tk menyenangkan..Huh!Ko ingt ko cantik!!Aku ckp kat dia..Tanya camtu..Semua org akan lari..Then ntah pa pe dia membebel..Ha...aku apa lagi.....Memang nk kena la..Aku off kedua2 hp..Hambik ko..tu la..Giler talak lagi..Nyusahkan orang tul...Ha lantak..Ko buat aku sakit hati..Meh sini aku buat ko sakit hati..Ingat dah elok..Rupanya gitu jugak..Adoi la..Kut ye pun nk rujuk...(wah rujuk tu..ahhahaha) elok2 le kit..Ni adoi la..Yang hado...Ha meroyan la aku!Yang tu sorang..

Yang lagi sorang..Ala2 main tarik tali..Dah kawin..Tapi meroyan kat aku plak..Huh!Asal la aku dpt mereka2 yg cam susah utk di mengertikan..Sedih tul..Tapi tk apa la..Dua2 dh ku lepaskan..Cuma mereka2 ni masih menganggu hari2 ku ini..Giler tul..Selalunya aku tk layan...Bila call agak2 aku rasa nk angkat..Aku angkat..Kalau sms aku rajin,aku reply..Tapi 10patah tny...sepatah je aku jwb..hehehehe..Ok la tu..ala2 Saida plak..ahahahahah....Tak apa la..Jodoh di mana2 kan...Hummm..Malas nk pk..Layan mereka yg sengal ni pun leh jd giler..Biar mereka gila talak..And aku..giler apa?Gila tido laaaaaaaaa..hahahaha

2 comments:

mrCharmed said...

ko kan..tetap nak statement diva..
jangan..nanti jadi kontroversi..
aku tak tau...

ina said...

hahahahah..diva ke?ahahah..mana ada...eheheh