Monday, November 17, 2008

Tribute to Allahyarham Ezam...

Ini kenangan2 yg dpt ku cari...bnyk sebenarnya..tp aku juz letak gmbr dia skit jer lah...waktu gembira dan 3hari sebelum pergi....

ALLAHYARHAM MOHD EZAMUDIN
22nd JULY 1979 - 16th NOVEMBER 2008




Lagu utk arwah...
Salam Terakhir
Sampaikan salam buat semua
Salam terakhir salam teristimewa
Kepada kau yang tersayang
Pada teman yang ku kenang
Pemergian ku ini tak dirancang
Usah bertanya mengapa aku
Mengucap salam terakhir kepada mu
Kerna waktu berputaran
Bimbang tak berkesempatan
Melahirkan kerinduan terhadapmu
( korus 1 )
Demi sebuah kenyataan
Yang amat menyakitkan
Aku yang tidak berdaya
Hanya berserah padaNya
( korus 2 )
Salam akhir
Salam yang teristimewa
KepadaNya ku memohon keampunan
MelaluiNya ku beri kemaafan
Kepadamu
( ulang korus1, korus2 )
Andainya aku punya waktu
Masih ku ingin mengulangi semula
Saat indah bersama mu
Sayang tak berkesempatan
Abadikan saja salam ku di ingatan
Salam ku yang terakhir

5 comments:

mrCharmed said...

Ina...aku telah kehilangan sahabat baik dunia akhirat aku.....aku dalam kesedihan...dah takde lagi tempat aku nak berkongsi segalanya...
aku sendirian sekarang ni...

Anonymous said...

sabar k...kat luar sana...ramai kwn...jgn terlampau ikut perasaan..aku phm perasaan ko...ok?

only me ^erien'z^ said...

wan..jgn la mcm tue..be strong ok..
kita sedeh lagi lah ezam sedeh...
AL-FATIHAH tuk sahabat yg susah cr ganti..

Anonymous said...

seorang sahabat yang susah dicari ganti. sabar ya wan. kita semua pasti merinduinya...

Anonymous said...

forever and forever :(