Thursday, January 22, 2009

Macam-macam citer


Harini mcm2 citer ada tau...Tak sabar nk tahu ke??Yo laaahhh...Nk citer la nih..hehehehe


PUTUS CINTA

Haa...ni budak kat tmpt keje aku...Umur baru 18thn..Pas SPM...Putus cinta katanya..Nangis2 kat tmpt keje..Memula ok..Tiba2 cam senyap..Aku gi kat dia..Laa..tngh kesat airmata..Sian lak aku tgk..So aku lg la tenangkan...Aku ckp..ramai lagi lelaki kat luar sana..Biarkan aje lelaki camtu..Kalau ko rasa dia tk guna buat ko...Buat apa ko tunggu...Senyum je budak tu..Senyum tp airmata berjurai..hehehehe


TAKZIAH

Kat tmpt keje gak...Budak ni nenek dia meninggal..Tapi dia dh lama tk jumpa..Arwah nenek dia kat Kelantan..4thn dia tk balik kampung..Arwah nenek dia ni belah arwah ayah dia..Mak dia masih hidup dan sudah pun berkahwin dgn org lain..Dia ada cite nenek dia tenat time tu..Esoknya..Kata dah pergi...Yg dia ni..Dok nangis tp pusing kearah lain..So aku cam curious la..Apasal lak budak nih...Dah nmpk muka aku..Lagi muka dia cam jebek...AKu terus gi dekat..Terus peluk aku..Hayyooo..Cover la aku ni ha...Padahal sedih gak..Aku usap je la kat belakang dia..AKu ckp..dah la..tk pyh nangis..tk baik..Biar dia pegi..Dia sakit..Kalau lelama sakit dia pun terseksa..Alih2 lagi nangis..Sabo aje la aku..Umm..apa2 pun takziah buat kwn aku sekeluarga...Oh ya...Tak lupa buat Kuzza..Takziah juga..Sebab baru kehilangan atuk dia..Mari kite sedekahkan AL-FATIHAH buat mereka yg telah pergi..ok...


STAF LARI

Haa..Ni budak yg putus cinta tu..Lari dari tmpt keje..ahahahah...Kecoh jap kat tmpt aku ni ha...Bos dia marah dia..Bos dia ni cina..Cina ni mmg bengong kit..Kiteorg mmg tk suka dia..Cam dia je pandai buat keje..Cina2 lain tu ok je..Yang dia ni..Kecoh bagai nk rak..Tapi keje nya ampeh..Alih2 dia mrh budak sorang ni..Budak ni lak baru je keje..Kira 1st time keje la..Mana la ada experience segala kan..Kut ya pun ajar la..Ni tak..Jgn ingt semua org leh buat keje dgn cepat..Tapi kira bagus gak..Coz budak tu cepat pickup..Tapi dah bla camtu..Sian lak dia...Tak apa la..Harap dia ok...


BUAT PROJECT

Jeng jeng jeng..ahhaaha...Sebelum balik..Aku dpt tahu dari cleaner..Kata ada org kena tangkap..Tngh buat project dlm toilet..Tapi toilet org2 cacat..Bllleeeyyy???Ahahahaha..Adoi la..sangap sgt ke apa?Aku aritu masa kat tangga..yg tu lagi lawak..Aku dok buka pintu..Skali dorang tngh bercium..Ha..kena sergah la dgn aku..Aku ckp...hoi..tarak tmpt lain mau main meeehhh..Ahahahah..semua cina tau...Sabo aje la aku...


BISING

Umm..apa yg bising??Apa ke lagi..Psl pregnant and accident looorr...Adoi...mak hayam no.2 call..Bising2..uhuhuh..Aku ingt nk ngamuk kat aku..hahahaha..Abis semua dok call dia..bla2..Aku pun ckp la..Aku pun jd mangsa lerk...Alih2 dia gelak..Bising juga lak dia..Tu belum mak hayam no.1 bising..jenuh la plak..uhuhuhu...ni aku paste sikit statment dari murai.com.my


"Saya sendiri jadi hairan, siapa agaknya yang tergamak menyebarkan berita kurang sedap itu. Sedangkan petang tadi saya baru saja mengirimkan beberapa SMS kepada Ziana.

"Selepas saja terima panggilan daripada RTM itu, saya terus menghubungi Ziana, bagaimanapun tidak ada jawapan. Nasib baiklah selepas 3 kali mencuba, Ziana akhirnya menjawab panggilan saya.

"Kalau tak silap, panggilan itu saya buat sekitar jam 4.30 petang. Pada masa itu Ziana sedang mengambil anak sulungnya, Aiman pulang dari sekolah," kata Lisa.
Lisa berkata, pada ketika itu Ziana seakan sudah tahu tujuan panggilan telefon berkenaan kerana pada masa yang sama finalis Anugerah Juara Lagu ke-23 (AJL23) itu turut mendapat infomasi serupa daripada ibu saudaranya pada sebelah tengah hari.

"Memang kecoh hari ini. Semua rakan-rakan artis dan peminat Ziana menjadi panik. Banyak jugak SMS yang saya terima daripada mereka untuk mengetahui keadaan Ziana.

"Bagi Ziana sendiri, dia menjadi takut. Saya nasihatkannya supaya memandu berhati-hati.Memang tak baik apabila menerima berita palsu seperti ini, lebih-lebih lagi berkenaan kemalangan jalan raya.


Haa..so adik2..Kalau nk buat cerita tu..Pk dulu la yek..Hidup mati ni jgn main2..Bahaya...Ok la..Nk chow chin chow..eheheh

7 comments:

myZone | When Anuar opens to public said...

wah, ina jadi pakar rujuk kat opish yer...nak nangis gak lah depan ina, pujok baek2 taw :p

ina said...

yo lah tu

Anonymous said...

thank ina..

Anonymous said...

thanks ina..

ina said...

tiba2 thanks..apo laaa..udah la tk letak nama :P

renxokuken said...

mcm2 kes kan, tak lama lagi ko leh bukak talk show sendirik kan .. heheh... Ina Show...woww ;)

ina said...

perli aku ke apa?