Monday, January 12, 2009

Today story...

Ini lah dia manusia yg bernama Ehud Olmert.Nk kata baik mmg tidak baik...Dia lah satu2nya manusia paling jahat di dunia!!!Bom sana sini...Manusia ke dia?Atau dlm erti kata lain...Haiwan...Bodoh...Otak kat lutut..Tu lah dia..Huh!!!Sakit mental gamakanya..Biar TUHAN lakhnat dia nanti!


Teksi lagi?Harini pepagi buat hal masa aku nk gi aku keje...Aku ckp kiri..Bley dia coner kanan...Hayyooo...Ampeh betul..Alih2 dia jwb..Dh slh masuk tk kan nk corner kiri..Kang accident..Huh!Aku diam je la..Kang dia tinggal kan aku kat tepi jln lak..haru nanti..hahahaha...

Apa2 pun...Harini aku kena tegur dgn budak kat tmpt keje aku..Kak..awat mata kuyu..ahhahaah...Alih2 aku jwb...Aku tido lewat..hehehe..Nmpk plak dia tu..Siap ckp baik akak gi tido...Giler apa..ahhahaha..Kang bos aku dtg...Haru jd nya..ok la..Aku dh ngantuk sebenarnya...Nenanti cite lagi..K...Chow Chin Chow...

4 comments:

azai said...

adoi, ada lagi rupanya kisah teksi ni. ko ni asyik2 takut kena tinggal, pe kata ko pulak yang tinggalkan dia! bio padan muke dia tu. hehehe.. boleh ker?

si ehud olmert tu bkn nya haiwan lagi dah..dah tahap setan iblis segala!

my name is KARL said...

mcm2 kan kak ina...

olmert tu hmmmmmmm dh malas nk carutzzz

ina said...

kalau aku yg tinggal teksi tu azai...aku nk naik apa..hahahaha

maicher said...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry