Sunday, February 8, 2009

7th Feb & 8th Feb

7th Feb besday Fara Fauzana...Dah lama tk jumpa minah ni...So aku sms dia besday wish...Before tu aku dh sms Kak Gyee inform besday Fara ni..Kak Gyee tu tau la dia...Very the lupa..Kalau dia ingt pun date penting2 famili dia je la..Ahahaha..So ok la..Then aku tny Fara gi celebrate kat mana?Katanya skang dia ada shooting pastu terus gi masjid..Alhamdullilah...Tumpang happy utk dia...Around 1pm tu Fara sms aku..KAK GYEE CALL FARA!!ARH!!!Ahahaha..Aku ingt apa la..Suka la tu...Mau tk tido malam..Dia gelak je..Ahahahah..

Ok..the same day jugak..Masa aku dtg keje..Badan aku cam kurang sihat..Rasa cam ada benda tarik dari belakang..Tarik urat kut..Ntah la..Then around 2.30pm tu ada lion dance..Before tu aku dah rasa lain dah...Sejuk yg amat...Kaki aku pucat..Kwn aku suh minum air panas..Minum pun tk jln..Alih2 aku pi dok kat area tepi tangga..Kasi elok kit lah..Tak jugak..Then kul 3pm tu..Aku sms kwn aku ckp aku dh tk larat..Aku sms bos aku..Ckp aku nk balik...Aku pun heran sebenarnya...Coz aku sakit kepala..Panas and tarik terus ke kepala..Tak ke lain jd nya.. Yg lawak tu kwn aku ckp...Aku tk inform dia psl aku nk balik...Melilau dorang cari aku..Ahahhaah..Ampun!!Sampai aje kat umh...Aku terus baring..And mmg tk sedar..HP pun aku tk tgk..Off terus..Blleeyyy??Aku terjaga dlm kul 4am..Pastu ambik hp pun mata tutup...Then tido balik..Sedar2 kul 12..Ha hambik..Tak gi keje terus..Bley???
8th Feb pulak...Pas dh sedar tu..Aku tgk hp..Mak ai..Bnyk ny call,sms..Ahahaha..Sowi la weh..Tak larat dh..Then aku gagahkan diri utk bangun..Mandi laaaaaaaaaa....Then aku rehat jap...Coz masih terhuyung hayang..Aku turun gi beli apa2 yg patut..Naik tu...Makan sikit..Makan active fast and tampal koyok..Then tido...Bangun balik...Tapi masih rasa pening...Then aku buat bodo...Aku buka laptop..Makan nasi sikit yg aku beli td...Then menaip la benda alah ni disini...Ehehehe...Harap esk aku dah leh gagah seperti biasa..Uhhuhuh..

4 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

cepat sehat yer ina kuh :D

the NERD said...

suka jer sakit minah ni :P
get weel soon!

Mr Karlos Chanel said...

alaaa ko pura2 je kan sakit tuh? hehee...

cepat sembuh ye nok!

Anonymous said...

tq nuar

ntah la saiful..tk phm aku

coco..eh tk kan sakit nk menipu la..ko apa hal...agak2 la kut ye pun..org cam dh nk mati main lawak plak