Saturday, February 7, 2009

FRIENDSHIP DAY

Tadi petang dpt sms dari beberapa org yg digelar kwn...sms nya begini..."Persahabatan itu seperti tangan dengan mata.Saat tangan terluka mata menangis.Saat mata menangis tangan menghapuskannya"
Ek??Ntah kenapa aku ckp gitu..Sbb aku ada terkena dgn seseorg..Lucky dia bukan my bestfren..Ahahaha..My bestfren??Um..Lebih kurang gak..Tapi dia better kit la..Ahahah..Ok..nk cite psl seseorg ni..Masih teringt apa yg dia sms kat aku..Jika aku tkde bersama dia rasa tk best..And i'm so special..Ek??Ada aku kisah?Ahahaha..Last2 bnyk benda berlaku..Then masing cam buat hal sendiri..And duno la rite now..Apa cite dia kan..Lagipun aku ni jenis yg kalau terasa ke apa..Suka simpan dalam hati..And last2 dendam sendiri..And mulut ku ni agak lepas bila dlm keadaan mrh...Bila di push mmg abis la..Ahahaha..Kalau tk di push plak..Bila dia bermula utk bercerita dgn aku ke apa ke..Haa..abis abis abis..Kehkehkehkeh..Sbb tu aku selalu berdiam diri je bila terkena apa2..Takut nanti tahap ku itu sukar utk di control..Wah gitu..Ahahaha..Tapi cam tk leh control je..Ahahahaha..Ok arh..dok gelak jer..Letih la plak..Kehkehkehkeh

No comments: