Thursday, February 5, 2009

TWINS


Alah!!!Tolong!!Apa yg tolong?Uuhuhuhuh...Nampak tk pokok aku kat atas tu??Uhuhuhu..Udah tukar kalar yellow!!!Mati aku..Sure bos aku bising nanti..Ala pokok ni pun satu..Aku cuti 3hari je..Pun dah tukar warna..Sabo aje la aku..Budak aku pun sama gak..Dah aku pesan suh siram..Tak siram..Ampeh tul..Mau kena dgn bos aku..Uuuwwwaa...


Tadi keje bnyk la gak..Tapi aku sempat buat sudoku..Ahahaha..Ada 4 aku buat..Nak siap kan jugak..Ahahahaha..Aku buat bodo je..Even keje bnyk..Tapi tetap nak abiskan jugak..Finally siap..Lega..Esk leh buat benda lain..Ahahahaha...


Twins??Ehehehe..Good news for all ZZ fans..Eheheh..ZZ pregnant anak kembar..Tapi tk tau la seiras ke tk seiras ke...Aku dpt tahu tk seiras..Tapi ntah la..Then tk tau lelaki or perempuan..Harap sgt perempuan..eheheh..Sbb dia tkde anak perempuan kan...Kalau dpt boy..Abis laaaaaaa..Ahahahah..Tukang terbalik rumah jd nya...Ehehehe..Then HITS 1 ZZ tarik diri..Tak larat tu nanti..Bwk 2org kan..Sian kat dia..Psl tarik diri ni aku dpt tahu dari Haikal...Tapi buat ala2 tk tahu je la kan..Eheheh..Alih2 Kak Gyee sendiri inform aku kata tarik diri..Ummm..what can i say kan...Kesian dia..Ehehehe..Tapi Kak Gyee tetap berlakon filem MAGIKA tu..Tu Kak Lisa yg inform..Tu di teruskan..Ye la..Kak Gyee pun ckp..Peti ais jd nenek kebayan..Ahahahahaha...Lawak2...Kira confirm dh la tu..Dh dua2 pun mengiyakan..Ehhehehe..Ok la..Nanti sambung...Chow Chin Chow...

4 comments:

my name is KARL said...

nseb bek kak g blakon gk..

at least ade somthing..

dh la pelakon2 film tu meletop...

amin!!

all d best to kak g..

kembar tak seiras?? ermm

myZone | When Anuar opens to public said...

alhamdulilah...syukur...

rezeki anak...dpt kembar tu...

ttg tarik diri tu, ok lah...

zuriat tu lebih diutamakan...

ina, bila nak mengandong triplets?? sekali tiga punya...tak tertanggong agaknyer ko nak berjalan...kiki ;)

azai said...

ina, lama aku x komen blog ko, celcom berukband aku buat hal lagi! huhu
pa2pun tahniah kak g! aku suka sgt!
doa2kan semoga kak g dapat baby girl!
pa2pun petiais jadi nenek kebayan.. ahahahaha..lawak tol kak g!

ina said...

hehehehe...nuar...giler ko nk triple..hahahah